26.04.2024
Najnovije vijesti
Novo u Božinom kuku

Dva naveza iz AO Velebita bila su jako produktivna u nedjelju 9. lipnja. Domagoj Bojko i Tomislav Kirinec te Lada Lukinić i Ratko Johan zaputili su se na Božin kuk gdje su ispenjali dva prvenstvena smjera: Božino prkno (da, tako se zove) i N.I.N.I.N smjer.
Oba smjera imaju prilično respektabilne ocjene (Božino prkno VI-, a N.I.N.I.N. V+) i dugi su 130ak metara. Nadam se da će vas opisi i skice zainteresirati te da će smjerovi uskoro dobiti i prva ponavljanja!
Bravo dečki i Lada!

N.I.N.I.N. – 120m/V+

Prvi penjali: Lada Lukinić, Ratko Johan

Datum 9.6.2013

Vrijeme penjanja: 1.30h

Pristup: nakon odvajanja za Rigoletto nastaviti dijagonalno po šumi još 50tak metara pa ravno gore.

Ulaz: lijevi rub lijepe razvedene ploče koja se nalazi između okna (lijevo) i velike rupe (desno). Sa lijepe police (označena ”čovuljkom”).

1. dužina – ulaz po lijevom rubu razvedene ploče; prolazi lijevo od grma pa ravno gore po pločama i radijatorima. Nakon 35m kratka prečka u desno (detalj V+) do pukotine (dilfer) pa ravno gore na policu. Štand na 2 pješčana sata.

2. dužina – u desno po polici pa diagonalno desno gore po malo krušljivijem terenu. Ravo gore kod malog drveta i dalje prečka u desno (ispod previsa); preko plitkih radijatora u lijepi žljeb i ravno gore (detalj V+) do velike police. Štand na veliki pješčani sat.

3. dužina ravno po poloči gore 5m (detalj V+) i po laganom terenu ( II ) do vrha stijene. Moguće spajanje 2. i 3. dužine.

Silaz: sam smjer izlazi 5m lijevo od smjera Rigoletto, silaz -> absajl po Rigolettu

nin

Božino prkno
(D. Bojko, T. Kirinec)

VI-/IV+, 130 m, 3 dužine

Pristup L od velikog poluokna pa po razbitom terenu I-II do čovuljka. Od tuda lijevo preko skokića (II) i kroz grmljošumicu dalje lijevo do ramena gdje je karakteristično trulo drvo. Tu smo stavili čovuljak.

Opis.

Po pločama gore 25-30 m pa malo lijevo i dalje logočno gore (crveni zaglavljeni frend u pukotini) do police kojih 15-20 mt. Ocjena cuga je oko IV+. Štand na polici (čovuljak). Gore po bridu 8-10 mt na policu (III) i sa police po lijevom dijelu ploče do žlijeba 15 mt (VI-). Po žlijebu i pred kraj D van iz žlijeba i na lagani teren. Po ramenu produžiti do kraja i malo D u nišu sa pješćanim satom. Tu je štand. (50 mt VI-) dalje gore u kotanju i iz nje ravno gore do vrha (III+, 25 mt).